Gond nem játék - Virágutazó Örömteli pillanatok fotópályázat eredményhirdetés

avagy kártyázás közben vagy társasjátékban nem szabad töprengeni, sokáig gondolkodni


Lezárult a jó egy hónapig tartó Virágutazó Örömteli Pillanatok fotópályázat. Az illusztris zsűrinek igazán nem volt egyszerű dolga,  28 versenyző összesen 72 képe közül kellett kiválasztani az 5 legjobbat, amiből végül kialakult az első 3 helyezett. 

A közönség díjat Tommy nyerte Az Alföld gyöngyszeme Gyopárosfürdő című képével. Az időközben kórházba került Tommy gyűjtötte a legtöbb lájkot, összesen 104-t a fotójához. Ezúton is mielőbbi gyógyulást kívánunk Tommynak!

Köszönség díj: Tommy - Az Alföld gyöngyszeme, Gyopáros fürdő


A zsűri összetétele elég változatos volt. A három hölgy tag inkább az érzelmeket, az örömteliséget kereste a képekben, míg egyetlen férfi zsűri tagunk a képek üzenetét, mondanivalóját és a képek minőségét helyezte előtérbe.


"Azt a szisztémát választottam, hogy az első ötben tényleg "örömteli pillanatok" legyenek, legalábbis amiről árad a jókedv/öröm/izgalom. Neked sem volt feltétel, hogy utazósak legyenek, ezt nem is tekintettem kritériumnak, mégis az első két helyezettem külföldön készült kép. az első ötön túl pedig csináltam egy 6-10-ig tartó listát is, nehéz döntés esetére. Ebben olyan fotók vannak, amik fotós szemmel nagyon tetszenek, különlegesek vagy nagyon szépek, esetleg ha nem is olyan jó fotó, de a látásmód szuper."

Kádár Tímea, Szállásmásképp még az oldala rajongóinak véleményét is megkérdezte a döntés meghozatala előtt. Timi vallomása a döntésről:
"Meghoztam a nehéz döntést, és bevallom, nem befolyásoltak a Szállás másképp követőinek bejegyzései. Azt tartottam szem előtt, hogy valóban egy örömteli pillanatot kapjon el a kép, sugározzon róla az életöröm. Javarészt olyat választottam ahol ember is van rajta, kivéve a Séta a Mátrában címűt, ami annyira egyszerű és hangulatos, és azt látva érezni lehet az örömteli pillanatot. De nagyon sok igazán szép kép volt, így a döntés nehéz volt."

A Csordás Tünde Séta a Mátrában képe Prónay Gyulát is megihlette, ezt a képet találta a legjobbnak, így az eredmények összesítése után ez a kép végzett az élen.


Első helyezett: Csordás Tünde - Séta a Mátrában

Prónay Gyula, Proko Travel nemes egyszerűséggel csak ennyit mondott a zsűrizésről:

"Őszintén megmondva nem volt könnyű a döntés."

Második helyezést Keserű Dezsőné Terike Varázslat című képe érdemelte ki.


Második helyezett: Keserű Dezsőné - Varázslat


Moldvánné Kovács Réka, REKA Style is elég röviden válaszolt:

"Nem volt egyszerű döntés. Kis gyerekes anyaként az érzéseimre hagyatkoztam."


Többeket meghatott Manyecskadesign Timi alvó kislánya, Dalma fáradt címmel, így nem csoda, hogy dobogós helyet sikerült elérnie.


Harmadik helyezett: Manyecskadesign - Dalma fáradt

Dobogós helyezést csak olyan kép tudott elérni, amit legalább két zsűri tag az első ötbe sorolt. Szerintem érdemes azokat a képeket is megnézni, amik nem értek el helyezést, de valamelyik zsűri tagnál első helyen végeztek. 


Keserű Dezsőné - Majd én megtartom, Wieliczka

 
Manyecskadesign - Hanka, a kis műlovarnő
 


Mókuska - Anya csak egy van


Köszönöm a zsűri áldozatos munkáját és gratulálok a nyerteseknek!

Az Örömteli Pillanatok fotópályázatra érkezett összes fotó megtekinthető itt.