Sok a játszó, egy a nyerő - Virágutazó barangoló játék végeredménye

avagy számos szerencsejátékban kevés az esélye annak, hogy nyerjen az ember


Vasárnap éjjel végett a Virágutazó barangoló játék, ami nem várt végeredményt hozott. Erről rögtön meg is jelentettem egy cikket a Facebook oldalon.




A rendkívüli helyzet miatt tanácstalan voltam, ezért kikértem a Virágutazó Facebook oldal rajongóinak véleményét a tények leírásával. A reakciók elég vegyesek voltak. A hozzászólok két táborra szakadtak. Megpróbáltam mindenki álláspontját figyelembe venni és a legjobb döntés hozni. 

Eredetileg augusztus 20-ig lehetett volna képeket feltölteni és 21-től indult volna a szavazás. Mivel csupán 3 kép érkezett 20-ig, így képfeltöltési lehetőséget meghosszabbítottam a szavazás végéig, azaz augusztus 31-ig. (Ráadásul az első 3 kép közül az egyiket azóta visszavonták, törölték.).31-én aztán elkezdtek érkezni az új fényképek, így összesen 21 fotó lett a szavazás végére. Ezeknek az új képeknek a többsége 20 óra után került fel az oldalra és ami elszomorító, nem feleltek meg a játék kiírásoknak.

A legtöbb szavazatot kapott kép gazdáját még a szavazás ideje alatt ketten is feljelentették, hogy tisztességtelenül játszik, mert több Facebook profillal is rendelkezik és azokról szavaz. A játékszabályzat szerint a tisztességtelen szavazók és a nem megfelelő képeket feltöltők kizárhatók a játékból. 
Úgy hiszem, hogy azt nem tisztem eldönteni, hogy ki játszott tisztességesen, és ki nem. Nem vizsgáltam, kinek hány profilja volt és mivel szavazott. A játék komolysága miatt viszont kénytelen vagyok a szbálytalan képeket kizárni. Némi engedményt itt is tettem, a kertben, parkban, stb készült fotókat is elfogadtam, ha volt rajtuk legalább egy ember. Végül csak azt a 4 képet zártam, ki, amelyiken nincs egyetlen személy sem. A kizárásokkal viszont 20 alá csökken a résztvevők száma, ami a játékszabályzat egy másik pontja szerint a játék érdektelenség miatti lefújását jelenti. 

Mivel a résztvevők száma nem érte el a minimumot, ezért a játék érvénytelen és elvileg nem járna ajándék sem a játékosoknak.

Szeretném viszont az első két lelkes, az eredeti dátumig szabályos képet feltöltő játékos kitartását honorálni. Ezért úgy döntöttem, hogy az első és a harmadik díj nem kerül kiosztásra. A két első szabályos képet feltöltő játékos pedig egy-egy második díjat kap, vagyis egy-egy utazási csomagot, ami többek közt hátizsákot és további utazáshoz hasznos tárgyakat tartalmaz.
A két nyertes és a játékra feltöltött fotóik: 


Hangya Lászlóné Eszti


Lányom és én Vácrátóton


Beáta Gáborné Garamszegi


Tihany Levendula Fesztivál Csabival

Kérném a két nyertes, privát üzenetben küldjék meg, hogy hova postázhatom az ajándékaikat.


Azt hiszem a döntésemre nem lehet panasz. Remélem senkinek nem vette el a játékos kedvét.

Figyeld továbbra is az oldalt, mert hamarosan kisorsolom a III. díjként ki nem osztott két jegyet a szeptember 19-21 között megrendezésre kerülő Hortus Hungaricus virágkiállításra.