12 hónap a balkonon - letölthető könyvecske

Itt van, megérkezett. Mióta bejelentettem, hogy készül az éves balkon teendőket bemutató, ingyenesen letölthető elektronikus könyv, egyre többen érdeklődnek, hogy mikor lesz már elérhető. Nem titok, hogy megjelenését a Balkonada blog  születésnapjához időzítettem. 2015. január 15-én lesz egy éve, hogy útjára indítottam a balkonkertészkedéssel foglalkozó blogot. A születésnap méltó megünneplésére értékes nyereményekkel kecsegtető játékot ígértem. A játék nem marad el, figyeld az oldalt. Amolyan előajándékként, ha úgy tetszik bemelegítésként a mai nap elérhetővé teszem a könyvet.  

Ha ezt a bejegyzést január 13-án olvasod, igazán szerencsésnek mondhatod magad, hisz a Balkonada blogon csak holnaptól válik elérhetővé a könyv. Gratulálok a szemfülességedhez! Töltsd mielőbb, mert a legelső letöltőnek egy külön ajándékkal kedveskedem.    



12 hónap a balkonon

A 27 oldalas, az egész évi balkon teendőket összefoglaló könyvecskét az alábbi űrlap kitöltése után tudod letölteni.  Jó olvasgatást és balkonkertészkedést kívánok!






További virágos tippekért látogass el a Balkonada vagy Virágutazó Facebook oldalra.