Balkonada,cafeblog.hu blog születésnapi játék

A Balkonada.cafeblog.hu blog egy éves születésnapján egy kis játékkal és hozzákapcsolódó ajándékokkal szeretném meghálálni az olvasók egész éves figyelmét, kitartását, bizalmát és szeretetét. Az eltelt időszak alatt nagyon sok biztatást, dicséretet kaptam a lelkes olvasóktól. A nézettségi adatokon, megosztásokon, lájkokon, kedves hozzászólásokon túl több köszönő email is érkezett, amiért nagyon hálás vagyok. Köszönöm! Köszönöm! És köszönöm!





Úgy döntöttem, hogy az egy éves születésnapra mindenkinek adok ajándékot, aki szeretne kicsit többet tudni a balkonkertészkedésről. Összeállítottam egy 27 oldalas könyvecskét, 12 hónap a balkonon címmel. Az egész éves balkon teendőket összefoglaló elektronikus kiadványt ide kattintva letöltheted, ha még nem tetted meg. 

12 hónap a balkonon letölthető könyv 

A többi ajándékért viszont, ha nem is keményen, de meg kell dolgozni. Ne ijedj meg, nem lesz vészes, nem lesz nehéz. Kíváncsi vagyok, hogy a balkon kedvelők körében melyik a legnépszerűbb virágos idézet, vicc vagy vers. A neved és email címed (ami a sorsoláshoz és a nyertesekkel való kapcsolat felvételhez kell) megadásán túl ezért arra kérlek, hogy írd meg kedvenc virágos versed, vicced vagy idézeted is. 





Az értékes ajándékokról és az azokat felajánló vállalkozásokról itt olvashatsz. Igyekezz, hisz a játék csak 10 napig tart, 2015. január 25-én 24 órakor zárul. A játék ideje alatt bárki, akár többször is beküldhet idézetet/viccet/verset ugyanazzal az email címmel, hogy a nyerési esélyét többszörözze, az idézetnek, viccnek, versnek azonban eltérőnek kell lennie az egyes beküldések alkalmával.

Ha ezt a bejegyzést 2015. január 14-én olvasod, akkor akár már a játék lezárása előtt nyerhetsz is! Ezen a blogon ugyanis egy nappal előbb megjelentettem a játékot, mint a Balkonádán, csak úgy, mint a 12 hónap a balkonon könyv letöltési lehetőségét. Ha gyors leszel és elsőként jelentkezel a játékra, akkor egy ajándékcsomaggal kedveskedek Neked.


 Sok sikert kívánok a játékhoz!





A játék eredményhirdetésére 2015. január 26-án, a Balkonada blogban kerül sor. Tetszett a cikk? Bátran oszd meg barátaiddal vagy lájkold a Balkonada Facebook oldalt.

Szeretnél hasznos tanácsokat kapni, szép képeket nézegetni a virágokról? Szívesen lennél egy virágimádó, lelkes közösségtagja? Csatlakozz a Burjánzó balkonok Facebook csoportunkhoz!